Online banking

Bezpečnosť je pre nás dôležitá

Pre bezpečnosť robíme všetko, čo je v našich silách. Šifrujeme, kontrolujeme, testujeme. Svoju bezpečnosť máš však hlavne vo svojich rukách. Ako na ňu?

Bezpečnosť

KOMUNIKÁCIA S KONTAKTNÝM CENTROM

Na overenie vašej totožnosti ZUNO používa klientske číslo a PIN do kontaktného centra. O všetkých dôležitých operáciách, ktoré spravíte cez kontaktné centrum, vám dáme vedieť sms-kou, ktorá príde na váš mobil.

Prihlásenie

Na prihlásenie potrebujete vaše klientske číslo a PIN do kontaktného centra. Zadáte ich pri volaní do kontaktného centra. Ak budú v poriadku, budete prepojený na ZUNO asistenta.

Neúspešné pokusy o prihlásenie

Ak trikrát po sebe zadáte nesprávne klientske číslo alebo PIN do kontaktného centra, ZUNO váš prístup cez kontaktné centrum z bezpečnostných dôvodov zablokuje. V online bankingu si však môžete vytvoriť nové heslo.

 

PIN DO KONTAKTNÉHO CENTRA

Nastavenie prvého PINu do kontaktného centra

PIN do kontaktného centra si nastavíte vo svojom online bankingu.

  1. Choďte do menu Nastavenie a Pomoc a vyberte Prehľad.
  2. Na obrazovke kliknite na Nastavenie a zmena hesiel.
  3. Kliknite na Nastaviť PIN do kontaktného centra a zadajte svoj nový PIN. Pre potvrdenie ho ešte zopakujte.
  4. Potvrďte svoj nový PIN dočasným heslom. Hotovo.

 

Zmena PINu do kontaktného centra
  1. Choďte do menu Nastavenie a Pomoc a vyberte Prehľad.
  2. Na obrazovke kliknite na Nastavenie a zmena hesiel.
  3. Zvoľte možnosť Zmeň PIN do kontaktného centra. Zadajte svoj starý PIN a vytvorte si nový.
  4. Zmenu potvrďte dočasným heslom, ktoré vám pošleme na mobilný telefón.

 

Obnovenie zabudnutého PIN do kontaktného centra
  1. Choďte do menu Nastavenie a Pomoc a vyberte Prehľad.
  2. Na obrazovke kliknite na Nastavenie a zmena hesiel.
  3. Zvoľte možnosť Obnov zabudnuté PIN do kontaktného centra a nechajte si poslať dočasný PIN.
  4. Žiadosť potvrďte dočasným heslom, ktoré vám pošleme na mobilný telefón.
  5. V ďalšej SMS nájdete svoj dočasný PIN do kontaktného centra, ktorý si hneď zmeňte v ponuke Zmeň PIN do kontaktného centra.

 

Pri vymýšľaní PIN do kontaktného centra majte na pamäti:
  1. Heslo má 6 číslic.
  2. Použité číslice nemôžu byť v postupnosti (123456, 987654).
  3. Nemôžete použiť všetky číslice rovnaké (111111).

 

Bezpečnosť svojho PIN do kontaktného centra máte vo svojich rukách:
  1. Nikomu ho nehovorte. Ani ho nepíšte na ľahko prístupné miesta - do notebooku, peňaženky, mobilu, kalendára, na monitor, spodnú časť klávesnice a pod.
  2. Pravidelne ho meňte. Napríklad raz za tri mesiace.
  3. Ak by niekto vaše heslo zistil alebo máte také podozrenie, ihneď si ho zmeňte.
  4. Nikam ho nepíšte, neukladajte ani nikomu nehovorte. Ani vtedy, ak by ho od vás chcela vedieť banka alebo ktokoľvek iný. Jedinou výnimkou je kontaktné centrum. Tam budete automatickým systémom požiadaný o jeho zadanie, aby si ZUNO mohlo overiť, či ste to naozaj vy.

POTVRDZUJÚCE SMS-KY

O každej transakcii cez kontaktné centrum dostanete sms-ku na mobil. Vždy si skontrolujte správnosť všetkých údajov. Ak budete mať pochybnosti, kontaktujte hneď kontaktné centrum.

 

call centrum - bezpečnosť