Home

DEBETNÁ KARTA JE IDEÁLNA
AJ NA ONLINE NAKUPOVANIE

  • check Vydanie a vedenie debetnej KARTY za 0 €
  • check Poistenie KARTY proti zneužitiu s ÚČTOM PLUS
Chcem účet s KARTOU
0eur

KARTA za 0 €

Za vydanie KARTY k vášmu účtu neplatíte. A navyše, ak ju budete používať aktívne, odmení vás ÚČTOM PLUS za 0 €.

Okamžitá zmena limitov

Vo svojom online bankingu a mobile bankingu si môžete kedykoľvek zmeniť limity pre používanie KARTY.

Číslo účtu na karte

Zabudnite na číslo účtu napísané na papieriku. S KARTOU od ZUNO ho máte vytlačene priamo na KARTE.

Zmena PIN kódu v bankomate

Svoj PIN kód si môžete zmeniť doma i v zahraničí vo
vybraných bankomatoch označených logom VISA.

Povolenie/zakázanie platieb na internete

Internetové platby môžete kedykoľvek zapnúť alebo vypnúť vo svojom online bankingu.

Prezrite si našu bezkontaktnú KARTU zblízka

  • Pohodlné bezkontaktné platby

    KARTU pri platení nemusíte dať z ruky.
    Zistite viac o bezkontaktných platbách.

  • KARTA je embosovaná

    Môžete s ňou platiť u väčšiny obchodníkov,
    vo všetkých termináloch a online.

  • Je dobré mať VISA KARTU

    KARTU môžete používať po celom svete
    na miestach označených logom VISA.

  • Čip ako ochrana

    Aby boli vaše peniaze a informácie v bezpečí.

kreditka kreditka kreditka kreditka kreditka
Chcem účet s KARTOU

Požiadajte o KARTU jednoducho online

1

Otvorte si účet v ZUNO a zaškrtnite,
že chcete KARTU.

Vyplňte online žiadosť o účet v ZUNO a nezabudnite v nej zaškrtnúť, že chcete KARTU. PIN si zvolíte sami tak, aby ste si ho dobre pamätali. Do troch pracovných dní sa vám ozve kuriér a dohodne si s vami stretnutie, na ktorom podpíšete zmluvu. KARTA vám príde do 10 dní poštou.

Otvorte si účet s KARTOU
2

Aktivujte si svoj účet a KARTU


Účet i KARTU si aktivujete pár kliknutiami v online bankingu. Potom si už môžete začať užívať pohodlné platenie KARTOU a všetky ďalšie výhody, ktoré ZUNO ponúka.

Ako KARTU bezpečne používať

  • PIN kód nemajte nikdy uložený spolu s KARTOU, nikam si ho nepíšte a nikomu ho neprezraďte
  • Pri zadávaní PIN kódu v bankomate alebo na platobnom termináli sa uistite, že vás nikto nesleduje
  • Svoj PIN kód ani iné dôverné informácie o svojom účte nikdy a nikomu neprezraďte cez internet
  • V prípade straty, krádeže alebo podozrenia na zneužitie KARTY nám ihneď zavolajte do kontaktného centra na 245 699 999

Prečítajte si viac o bezpečnosti kariet

Chcete mať prehľad o platbách KARTOU a výberoch z bankomatu? Aktivujte si službu SMS a budete dostávať správy o pohyboch na vašom účte.

LIMITY A CENNÍK KARTY

Limity pre karty

Prednastavený limit Maximálny limit
Typ limitu Denný Mesačný Denný Mesačný
Výber z bankomatu 500 € 5000 € 2000 € 10 000 €
Platba u obchodníka 1000 € 10 000 € 4 000 € 20 000 €
Súhrnný limit pre kartu 1 500 € 15 000 € 6 000 € 30 000 €

Môžeš ich hocikedy zmeniť cez kontaktné centrum alebo vo svojom online bankingu. Samozrejme bezplatne.

Ako si dočasne zablokovať KARTU, ako ju zablokovať navždy, čo robiť, ak zabudneš PIN a všetko ostatné o kartách sa dozvieš v FAQ v online bankingu.

Chystáš sa do zahraničia? V niektorých krajinách môžu platiť obmedzenia na používanie platobných kariet.
Pre viac informácií o prípadných obmedzeniach sa prosím obráť na naše kontaktné centrum.

Koľko budem platiť?

V ZUNO nula znamená skutočne nula - bez akýchkoľvek skrytých podmienok. Žiadne hviezdičky, žiadne maličké písmená.

ÚČET ÚČET PLUS
Mesačne za vedenie KARTY Visa Classic 0 € 0 €
Platba KARTOU doma alebo v zahraničí 0 € 0 €
Výber z bankomatu Tatra banky 1 € 50 € a viac za 0 € ostatné za 0,80 €
Ostatné domáce výbery z bankomatu 1,20 € 1,20 €
Výber z bankomatu v zahraničí 1,20 € 0 €

Všetky poplatky nájdeš v našom Cenníku.

FAQ

Ako požiadam o kartu?

Vo svojom online bankingu pôjdeš do menu Karty a klikneš na Žiadosť o novú kartu. Alebo nám zavoláš do nášho kontaktného centrum a všetko vybavíme za teba.

Môžem mať aj viac kariet?

Bohužiaľ, môžeš mať len jednu kartu.

Môžem mať kartu aj pre niekoho iného?

Zatiaľ to nie je možné.

Môžem s KARTOU platiť bezkontaktne?

Všetky debetné KARTY od ZUNO vydané po 4.11.2013 umožňujú bezkontaktné platby. Spoznáš to podľa symbolu bezkontaktných platieb na KARTE. Ak nie je tvoja súčasná KARTA vybavená bezkontaktnou technológiou, požiadaj si o jej znovuvydanie. Za znovuvydanie KARTY zaplatíš poplatok, ktorý nájdeš v našom platnom cenníku.

Platím za KARTU aj nejaké poplatky?

Neplatíš. KARTU máš za 0 €. Všetky platby KARTOU doma aj v zahraničí tiež. Je jedno, či máš ÚČET alebo ÚČET PLUS. Navyše, s ÚČTOM PLUS máš všetky výbery v hodnote 50 € a viac z bankomatov Tatra banky bez poplatku, v zahraničí môžete vyberať zo všetkých bankomatov za 0 €. Viac sa dozvieš v aktuálnom Cenníku ZUNO.

Ponúkate kreditné karty?

Áno. Viac informácií o našej ponuke KREDITIEK nájdeš v sekcii Karty.

Ako a kde môžem platiť kartou?

S KARTOU môžeš platiť v obchodoch, baroch, reštauráciách, na internete a všade tam, kde nájdeš logo VISA. A samozrejme i bezkontaktne.

Ako môžem zmeniť meno na karte?

Najprv si zmeň meno na ÚČTE. Radi ti s tým pomôžu ZUNO asistenti v kontaktnom centre. Keď máš meno na ÚČTE zmenené, požiadaj o znovuvydanie karty vo svojom online bankingu. Pôvodnú kartu ti zablokujeme a novú ti doručíme najneskôr do 10 dní.

Ako si zmením limity na karte?

V online bankingu v menu Karty alebo telefonicky cez kontaktné centrum.

Môžem použiť kartu aj na výber hotovosti z bankomatu?

Hotovosť si môžeš vybrať z každého bankomatu, ktorý je označený logom Visa. To znamená, že k dispozícii máš milióny bankomatov po celom svete. Hotovosť si vyberieš najvýhodnejšie z bankomatov Tatra banky.

Môžem si zablokovať používanie KARTY na internete?

Áno, internetové platby môžeš kedykoľvek povoliť alebo zakázať vo svojom online bankingu.

Ako mám používať svoju kartu, aby to bolo bezpečné?

S KARTOU zaobchádzajte rovnako opatrne ako s hotovosťou. Nenechávajte ju nikde voľne položenú ani ju nepožičiavajte inej osobe. PIN nikomu neprezrádzajte a nenoste ho spolu s KARTOU. Dávajte pozor, či vás pri používaní KARTY, pri výbere z bankomatu alebo v obchode nesleduje iná osoba. Na internete poskytujte údaje o karte len overeným obchodníkov. Keď práve na internete neplatíte, môžete internetové platby vo svojom online bankingu zakázať. Pravidelne si v online bankingu alebo vo výpise z ÚČTU kontrolujte, čo všetko z neho odišlo. Pre pokojnejší spánok využívajte SMS PLUS. Budete tak vedieť o všetkom, čo sa deje na vašom ÚČTE.

Ako si zmením PIN?

PIN si môžete zmeniť vo všetkých bankomatoch označených logom VISA doma aj v zahraničí, ktoré podporujú zmenu PIN kódu. Je to za 0 €.

Nepamätám si PIN kód. Čo mám robiť?

Stačí, ak zatelefonuješ do nášho kontaktného centra a požiadaš o znovuvydanie PIN-u.

Bankomat mi "zhltol" kartu. Čo mám robiť?

Ak je bankomat na pobočke nejakej banky, obráť sa priamo na zamestnanca pobočky. Ak ti kartu nevrátia, zavolaj do nášho kontaktného centra a my to vyriešime.

Karta je zničená. Čo teraz?

Môžeš požiadať o Znovuvydanie karty v menu Karty, Detaily a prehľad transakcií. Pôvodnú kartu ti zablokujeme a novú ti doručíme najneskôr do 10 dní. Za znovuvydanie KARTY zaplatíš poplatok, ktorý nájdeš v našom platnom cenníku.

Moja karta nefunguje. Čo mám robiť?

Najprv skontroluj, či bola karta aktivovaná. Ak čaká na aktiváciu, uvidíš to na hlavnej stránke online bankingu v menu Karty. Potom skontroluj platnosť karty. Ak ti už skončila, karta je nefunkčná. Ďalším dôvodom by mohlo byť dočasné alebo trvalé zablokovanie karty. To tiež uvidíš v online bankingu v menu Karty. Ak je dočasne zablokovaná, odblokuješ si ju v menu Karty. Ak nezaberie ani to, zavolaj nám do kontaktného centra.

Môžem kartu dočasne zablokovať?

Samozrejme, KARTU si môžeš zablokovať vo svojom online bankingu na dobu akú si zvolíš sám, maximálne na dobu platnosti KARTY.

Dokedy môžem používať kartu?

Karta platí 3 roky od vydania. Koniec jej platnosti nájdeš vyznačený na jej prednej strane.

Obnovíte mi kartu po skončení platnosti automaticky?

Jasné. Približne 3 týždne pred skončením jej platnosti ti vydáme novú kartu a pošleme ti ju poštou. Kedykoľvek počas platnosti karty si automatickú obnovu môžeš zrušiť. Najneskôr však 5 týždňov pred ukončením platnosti karty. Spravíš tak vo svojom online bankingu v menu Karty a časti Detaily karty.

Čo mám robiť, keď kartu stratím alebo mi ju ukradnú?

Daj nám hneď vedieť, aby sme mohli tvoju kartu zablokovať. Čím skôr to urobíš, tým lepšie.