Často kladené otázky

Ako si nastavím PIN do kontaktného centra?

Prihláste sa do svojho online bankingu, v menu zvoľte Nastavenie a pomoc a vyberte si sekciu Prehľad. Zvoľte si možnosť Nastavenie a zmena hesla a tam si vyberte nastavenie hesla do kontaktného centra.

Ako si zmením heslo do online bankingu alebo PIN do kontaktného centra?

Prihláste sa do svojho online bankingu, v menu zvoľte Nastavenie a pomoc a vyberte si sekciu Prehľad. Pod možnosťou Nastavenie a zmena hesla nájdete všetko, čo potrebujete.

Koľko pokusov mám na prihlásenie?

Máte 5 pokusov na prihlásenie. To už musíte trafiť, nie? Ak nie, bude prístup na váš účet zablokovaný. Pre odblokovanie musíte zavolať do nášho kontaktného centra.

Čo mám robiť, keď si nepamätám svoje heslo do online bankingu?

1. Na moje.zuno.sk kliknite na odkaz „Zabudol si heslo? Obnov si ho tu.“

2. Vyplňte svoje klientske číslo a dve bezpečnostné otázky.

3. Dočasné heslo vám pošleme v SMS na vaše registrované číslo. Po prihlásení do online bankingu si ho hneď zmeňte na nejaké, ktoré si ľahšie zapamätáte.