Často kladené otázky

Ako prejdem do ZUNO?

  • Otvorte si ÚČET v ZUNO.
  • Vytvorte si Žiadosť o presun účtu vo svojom online bankingu alebo si ju stiahnite v dokumentoch – stačí vyplniť pár riadkov.
  • Vyberte si Splnomocnenie alebo Osobné doručenie:
    • Splnomocnenie – v žiadosti splnomocníte ZUNO a pošlete nám ju. My sa skontaktujeme s vašou bankou a spolu sa postaráme o presun vášho účtu. Nezabudnite si dať overiť svoj podpis na žiadosti u notára alebo na matrike. Keď nám žiadosť príde, na ÚČET vám pošleme 3 € ako kompenzáciu vašich výdavkov.
    • Osobné doručenie – žiadosť si vytlačíte a prinesiete ju do svojej banky. Vaša banka sa nám ozve a spolu zabezpečíme prenos vášho účtu. Podpis overovať nemusíte.
  • A je to. So ZUNO budete odteraz šetriť čas.

Odísť zo svojej banky a prísť do ZUNO je teraz úplne jednoduché. Vďaka Žiadosti o presun účtu vám prenesieme všetky vaše nastavené platby – trvalé platby a inkasá do ZUNO. V spolupráci s vašou bankou zabezpečíme, aby všetky platby v správnej výške odišli aj počas presunu účtu.

Ako a kedy sa môžem stať klientom ZUNO?

Stať sa klientom ZUNO je jednoduché. Vyplníte pár údajov, kuriér vám prinesie zmluvu a vy ju podpíšete. ÚČET si aktivujete pár kliknutiami na webe.

Na to, aby ste mohli mať ÚČET v ZUNO, musíte mať:

  • Aspoň 18 rokov
  • Trvalý pobyt na Slovensku ak ste občan SR, povolenie na prechodný pobyt ak ste občanom EÚ alebo povolenie na trvalý pobyt a pas ak ste občanom štátu mimo EÚ
  • E-mail a mobil, ktorý používate iba vy
  • ÚČET v ZUNO iba na súkromné účely