ZUNO poskytuje všetky služby aj naďalej, nová ponuka sa pripravuje

7.10.2016   |   KATEGÓRIA: Oznámenia

V utorok sme vám dali odpoveď, týkajúcu sa budúcnosti ZUNO. Odvtedy ste nám položili celý rad otázok. Tu sú tie najčastejšie spolu s odpoveďami.

Prirodzená reakcia klienta na takéto oznámenie je „A čo teraz so mnou bude? Mám si zrušiť účet?“. Rozhodnutie je samozrejme na vás, z našej strany sa ale pre túto chvíľu nič nemení. Servis, na ktorý ste zvyknutí, vám budeme poskytovať aj naďalej. Počas budúceho roka potom všetky naše aktivity prejdú na Tatra banku. Kým sa tak ale stane, v dostatočnom predstihu vám predstavíme konkrétnu ponuku a vy sa budete môcť rozhodnúť, či pre vás bude zaujímavá.

Ešte minulý týždeň ste mohli vidieť našu reklamu na REFINANCOVANIE s úrokovou sadzbou od 4,9 % ročne. Ozvalo sa nám množstvo ľudí, ktorých ponuka zaujala s tým, že ich mrzí, že ju nestihli využiť. Nie je však potrebné hádzať flintu do žita. Požiadať o REFINANCOVANIE v ZUNO môžete ešte do 21. októbra 2016. Podmienky, ktoré u nás dostanete, budú potom platné počas celej doby splácania.

A čo vás ďalej zaujímalo? Tu sú najčastejšie otázky a odpovede:

Prečo ZUNO presúva svoje bankové aktivity do Tatra banky?

ZUNO patrí do bankovej skupiny Raiffeisen Bank International. Tá na slovenskom trhu pôsobí aj pod značkami Raiffeisen banka a Tatra banka. Cieľom tohoto kroku je teda zjednodušenie štruktúry a odstránenie duplicitných aktivít.

Veríme, že v Tatra banke si vyberiete zo širokej palety produktov a služieb. Keďže naša sesterská banka ponúka inovatívne digitálne komunikačné kanály, nestratíte komfort, na ktorý ste boli zvyknutí v ZUNO banke.

Sú moje peniaze v ZUNO v bezpečí?

Nemusíte mať žiadne obavy. Z hľadiska ochrany vkladov sa nič nemení a všetky prostriedky klientov sú chránené v zmysle zákona o ochrane vkladov.

Dokedy môžem využívať svoju debetnú KARTU/KREDITKU?

Debetné KARTY aj KREDITKY ostávajú aktívne a môžete ich používať bez obmedzení. O ďalších krokoch vás budeme včas informovať.

Čo mám robiť, ak mám v ZUNO úver?

Rovnako, ako v prípade ostatných produktov, nemusíte v tejto chvíli podnikať žiadne kroky. Samozrejme je potrebné pokračovať v platení pravidelných splátok v dohodnutej výške. O prípadných zmenách vás budeme informovať v dostatočnom predstihu.

Svoje prostriedky chcem previesť zo ZUNO banky inam. Ako mám postupovať?

Ak máte záujem o prevod vašich finančných prostriedkov, máte nasledovné možnosti:

1. Previesť prostredníctvom internetbankingu svoje peniaze do limitu 50 tisíc eur (ide o denný limit) na Vami zvolený účet v inej banke. Toto môžete urobiť opakovane až do prevodu celej čiastky na Vašom účte.

2. Previesť svoje peniaze prostredníctvom mobile bankingu do limitu 3 000 eur (ide o denný limit) na Vami zvolený účet v inej banke. Toto môžete urobiť opakovane až do prevodu celej čiastky na Vašom účte.

3. V prípade záujmu o prevod vyšší, ako 50 tisíc eur, môžete prevod vykonať za pomoci Kontaktného centra. Kolegovia vám radi pomôžu.

Ako si zruším účet?

Ak sa vám nechce čakať na novú ponuku, účet v ZUNO môžete samozrejme zrušiť niekoľkými spôsobmi:

1. Pošlite nám správu v online bankingu

V online bankingu o zrušenie účtu požiadate v záložke Nastavenie a pomoc/Správy. Do správy uveďte číslo účtu, na ktorý si želáte preposlať prostriedky z vášho účtu v ZUNO.

Ak už žiadnu platbu na váš ÚČET neočakávate a váš zostatok je 0 €, uveďte prosím do správy, že iné číslo účtu si neželáte zadať. V prípade aktívnych služieb na vašom účte je potrebné vyjadriť súhlas s ich zrušením.

2. Pošlite nám e-mail

O zrušenie účtu môžete požiadať aj prostredníctvom registrovaného e-mailu v ZUNO. V tomto prípade vás budeme kontaktovať telefonicky, na vaše registrované telefónne číslo.

3. Kontaktujte nás písomne

O zrušenie účtu je taktiež možné požiadať aj písomne na korešpondenčnej adrese: ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky, Einsteinova 23, 851 01 Bratislava. Písomná žiadosť musí obsahovať vaše identifikačné údaje a váš vlastnoručný podpis.

4. Zavolajte nám

O zrušenie účtu môžete požiadať jednoducho telefonicky cez naše Kontaktné centrum na čísle +421 2 45 69 99 99. V tomto prípade si prosím pripravte vaše klientske číslo a PIN kód do kontaktného centra.

Výpovedná lehota pri zrušení účtu je 30 dní. Nezabudnite, že počas tohto obdobia už nemôžete realizovať žiadne trvalé platby, inkasá, ani platby s budúcou lehotou splatnosti.

Ako sa ako klient dostanem po zatvorení ZUNO banky k výpisom a potvrdeniam?

Ešte pred presunom účtov do Tatra banky alebo inej banky odporúčame klientom, ktorí ich nemajú v papierovej podobe alebo v e-maile, si ich stiahnuť do počítača prostredníctvom internet bankingu.

V prípade záujmu o detailný prehľad transakcií si môžete v IB na podstránke „Prehľad transakcií“ stiahnuť aj ich kompletný prehľad do súboru vo formáte XLS alebo PDF.

Ak budete mať akékoľvek postrehy, otázky alebo pripomienky, neváhajte kontaktovať naše Kontaktné centrum na čísle +421 2 45 69 99 99, napíšte nám e-mail na info@zuno.sk alebo využite náš online chat na www.zuno.sk.

Komentáre