Home

HĽADÁTE INFORMÁCIE?

Tu nájdete všetko, čo potrebujete. Ak náhodou nie, využite naše
Kontaktné centrum. Sme tu pre vás vždy, keď potrebujete.

Komunikačné kanály

Čo môžete v ZUNO vybaviť cez online banking a čo cez kontaktné centrum?

Online banking  V online bankigu vybavíte takmer všetko, čo potrebujete. Tiež tu môžete meniť nastavenia vašich služieb. Pokiaľ neviete, ako v online bankigu niečo spraviť, obráťte sa na naše kontaktné centrum.
Kontaktné centrum
Ak sa pri volaní do kontaktného centra overíte svojím užívateľským menom a PIN kódom do kontaktného centra, môžete vykonať všetky operácie a upraviť nastavenia. Bez overenia vám môžeme dať len všeobecné informácie. Ako nastaviť PIN? Prečítajte si návod.
Pokiaľ chcete ohlásiť stratu či ukradnutie KARTY alebo KREDITKY, poprípade zneužitie vašich prístupových údajov, overovať sa nemusíte.
E-mail V odpovediach na e-mail vám z bezpečnostných dôvodov nemôžeme poskytnúť žiadne citlivé informácie. Pokiaľ chcete získať informácie o vašich účtoch, stačí poslať správu cez online banking.
Chat a Skype Keďže si na chat-e a Skype nemôžeme overiť vašu totožnosť, môžeme vám odpovedať len na všeobecné otázky.

 

Aké operácie môžete vykonať cez jednotlivé kanály?