Home

Ako na presun účtu?

  1. Vyplňte žiadosť a prílohy dvakrát

    Okrem základných údajov o starom a novom účte v ZUNO, budete potrebovať aj:

    • Obchodné meno starej banky
    • Kód banky/BIC
    • Číslo účtu v starej banke

    V prípade, ak vám bude niečo nejasné, radi vám so žiadosťou pomôžeme. Na telefónnom čísle +421 2 456 99 999 sme tu pre vás 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

    Pomôcť vám môžu aj:

    Žiadosti a prílohy vyplňte prosím dvakrát:

    Skrátenú žiadosť vyplňte, pokiaľ si k nám chcete preniesť všetky príkazy a inkasá. Účet v starej banke takto zrušíte úplne a inkasné spoločnosti budeme o vašom novom účte informovať my.

    V prípade, že si k nám chcete preniesť len niektoré príkazy či inkasá a účet v starej banke nechcete zrušiť úplne, vyplňte Žiadosť o presun účtu a sami si vyberte, čo k nám chcete presunúť.

    Ak chcete, aby sme o zmene vášho čísla účtu daného platiteľa informovali my, vyplňte prílohu Údaje pre platiteľa. Pre každého platiteľa je potrebné vyplňiť prílohu zvlášť. Ak máte 3 platiteľov, vyplníte 3 prílohy, každú z nich dvakrát.

    Ak chcete, aby sme o zmene vášho čísla účtu informovali inkasantov my, vyplňte prílohu Údaje pre príjemcu. Pre každého príjemcu je potrebné vyplňiť prílohu zvlášť. Ak máte 3 príjemcov, vyplníte 3 prílohy, každú z nich dvakrát.

  2. Overenú žiadosť o presun účtu nám v dvoch vyhotoveniach pošlite poštou

    • Nezabudnite, že obe vyhotovenia žiadosti musia byť overené. Overenie podpisu vám v prípade akceptovanej Žiadosti o presun účtu preplatíme.

      • Notárske overenie stojí 2,39 €,
      • na matrike zaplatíte 1,50 €.

      Žiadosť posielajte na adresu:
      ZUNO BANK AG, pobočka zahraničnej banky,
      Digital Park II, Einsteinova 23,
      851 01 Bratislava

  3. O nastavenie platieb sa postaráme my

    Hneď ako budú trvalé príkazy a súhlasy s inkasom prenesené na váš nový účet v ZUNO, ozveme sa vám.

  4. Oznámte číslo nového účtu inkasnej spoločnosti

    Číslo nového účtu musíte inkasnej spoločnosti oznámiť len v prípade, ak ste v Žiadosti o presun účtu zaškrtli možnosť, že si neprajete, aby sme inkasantov o tejto zmene informovali my. V tomto prípade sa inkasná spoločnosť nemá ako dozvedieť, že nové výzvy na inkasá má posielať do ZUNO. V Skrátenej/predvyplnenej Žiadosti o presun účtu bola táto možnosť predvyplnená a o zmene vášho účtu budeme inkasantov informovať za vás.
    Pre nahlásenie zmeny inkasnej spoločnosti môžete použiť šablónu.

Čítať viac

PRENESTE SI ÚČET DO ZUNO

  • ÚČET za 0 €

    Absurdné poplatky u nás dostali stopku. Naše účty môžete mať bez mesačného poplatku.

  • KARTA za 0 €

    V ZUNO môžete s VISA KARTOU platiť a vyberať z bankomatov bez poplatkov.

  • Platby za 0 €

    Prichádzajúce a odchádzajúce platby, ako aj SEPA a zahraničné platby, trvalé príkazy a inkasá máte u nás za 0 €, bez ohľadu na to, koľko ich za mesiac uskutočníte.

  • Máme otvorené 24/7

    V call centre sme pre vás 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Volať môžete aj zo zahraničia: +421 2 456 99 999. Radi vám takisto odpovieme na Facebooku či Twitteri.

  • V ZUNO vám dáme všetko, čo od banky potrebujete

    K výhodným účtom pre vás máme výhodnú PÔŽIČKU, REZERVU, REFINANCOVANIE alebo KREDITKU.

FAQ

Ako si môžem preniesť účet do ZUNO?

O presun účtu do ZUNO môžete požiadať v ZUNO alebo v pobočke vašej pôvodnej banky. Je na vás, aký spôsob si zvolíte.

Čo všetko bude prenesené do ZUNO?

Na váš nový účet v ZUNO vám prenesieme trvalé príkazy a súhlasy s inkasom, ktoré máte nastavené na svojom pôvodnom účte.

Ako dlho bude presun účtu trvať?

Celý proces môže trvať viac ako 1 mesiac. Je to predovšetkým kvôli prehlasovaniu inkasným spoločnostiam, aby sa nestalo to, že bude inkaso zúčtované v jednom mesiaci dvakrát.

Ako sa dozviem, že moje trvalé príkazy a súhlasy s inkasom už boli nastavené?

Len čo bude všetko pripravené, dáme vám vedieť.

Ako sa inkasná spoločnosť dozvie o zmene banky?

Je potrebné, aby ste ich o zmene čísla účtu informovali sami. Môžete na to použiť šablónu, ktorú sme pre vás pripravili.

Môžem pri žiadosti o presun účtu rovno požiadať o zrušenie starého účtu?

Áno, môžete o to požiadať súčasne.

Existuje nejaká možnosť, že pôvodný účet nebude možné preniesť do ZUNO?

Môže sa stať, že máte v pôvodnej banke naviazaný nejaký produkt, ktorý si vyžaduje vedenie účtu – napríklad hypotéka alebo spotrebný úver. V takom prípade nie je možné účet zrušiť. Môžete si však do ZUNO preniesť trvalé príkazy a súhlasy s inkasom.