Home

AKO PRVÍ VÁM PRINÁŠAME SKUTOČNE
NÍZKY ÚROK UŽ OD 4,9 % ROČNE

  • Splácajte s NAJ Refinancovaním menej a ušetrite stovky eur
  • Úrok a splátku vám znížime okamžite a bez žiadneho ALE

Výhodnější úrok v ZUNO

Každý druhý klient získa pri REFINANCOVANÍ v ZUNO úrok 6,9 % alebo nižší.

Úroky sú uvedené v % ročne.

SPOČÍTAJTE SI, KOĽKO MÔŽETE S NAJ PONUKOU UŠETRIŤ

Máte viac pôžičiek, kreditku či prečerpanie?
Pridať úver

SPOČÍTAJTE SI VŠETKY VÝHODY REFINANCOVANIA

  • Žiadne poplatky za zriadenie

    Poplatok za poskytnutie REFINANCOVANIA je 0 €.

  • Dáme vám prázdniny od splátok

    Môžete si vybrať jeden mesiac v kalendárnom roku, kedy si urobíte voľno a nebudete musieť mesačnú splátku REFINANCOVANIA platiť.

  • Znížime vám náklady

    S nižším úrokom a s rovnakým obdobím splácania celkovo zaplatíte menej. Začíname od 4,9% ročne.

  • Viac peňazí, menej úverov

    Môžete si požičať aj viac, než je výška vašich súčasných úverov. Do jedného úveru si ich zlúčite až 10.

REFINANCUJTE JEDNODUCHO ONLINE.
AKO NA TO?

Ešte nie ste naším klientom:

  1. 1.
    Vyplňte žiadosť o účet a REFINANCOVANIE cez internet
  2. 2.
    Do 3 dní vám zatelefonuje kuriér a prinesie zmluvu k účtu
  3. 3.
    Aktivujte si účet a potvrďte žiadosť o REFINANCOVANIE vo svojom online bankingu
  4. Potom už len počkajte, kým vašu žiadosť spracujeme
Refinancujte online

Už ste naším klientom:

  1. 1.
    Vyplňte žiadosť vo svojom online bankingu a podpíšte ju pomocou SMS.
  2. 2.
    Keď budeme potrebovať dodatočné informácie, zavoláme vám.
  3. Potom už len počkajte, kým vašu žiadosť spracujeme
Refinancujte v online bankingu

Pozor: Akcia Nastavte si splátku podľa seba platí už len do konca septembra 2016.

Aby sme vám mohli REFINANCOVANIE schváliť, musíte mať aspoň 18 rokov, musíte byť zamestnanec, SZČO alebo dôchodca a nesmiete mať negatívny záznam v databázach Credit Bureau a SOLUS. Dokopy môžete refinancovať až 10 úverov, a to účelových i bezúčelových vrátane kreditných kariet a povolených prečerpaní. Do ZUNO si nie je možné preniesť hypotéku, úver zo stavebného sporenia, zabezpečený úver alebo leasing.

Refinancovanie si zariadite jednoducho online.
Pozrite sa, ako na to:

  • Ako funguje REFINANCOVANIE?

    Ako si k nám prenesiete staré úvery
    Starých nevýhodných úverov vás zbavíme krok po kroku. Pozrite sa, aké je to s REFINANCOVANÍM jednoduché. Spočítajte si to a plaťte menej.

  • Ako vyplniť žiadosť o REFINANCOVANIE?

    Žiadosť vyplníte jednoducho a online. Ako?
    Prvým krokom, ako sa zbavíte starých nevýhodných úverov je správne vyplnená žiadosť o REFINANCOVANIE. Poradíme vám, ako na to.

  • Ako nahrať dokumenty k žiadosti?

    Ako nám doručíte dokumenty k žiadosti?
    Vypýtali sme si od vás dokumenty k žiadosti o REFINANCOVANIE? Pošlite nám ich jednoducho cez váš online banking. Tu je návod, ako to urobíte krok po kroku.

  • Čo robiť po schválení REFINANCOVANIA?

    Čo robiť po schválení REFINANCOVANIA?
    Uzavrieme zmluvu, podpíšete ju pomocou SMS kódu a my vám prevedieme peniaze na váš účet v ZUNO. Pozrite si celý postup vo video návode.

  • Ako odošlem žiadosť o úver a aktivujem si účet online?

    Ako odošlem žiadosť o úver a aktivujem si účet, keď si ho vybavujem online?
    Je to jednoduché. Stačí sa prvýkrát prihlásiť do online bankingu. Potrebovať budete užívateľské meno – klientske číslo, ktoré sme vám poslali do e-mailu, heslo, ktoré ste si zvolili počas žiadosti o účet, 1 cent, 2 dokumenty totožnosti a mobil. Presný návod si môžete pozrieť vo videu.

  • Ako odošlem žiadosť o úver a aktivujem si účet cez kuriéra?

    Ako odošlem žiadosť o úver a aktivujem si účet, keď si ho vybavujem cez kuriéra?
    Pre stretnutie s kuriérom budete potrebovať len chvíľu času a doklad totožnosti. Popíšete zmluvu a preberiete si štartovací balíček. Účet si aktivujete pár kliknutiami v online bankingu. Presný návod, ako na to, si pozrite vo videu.

PREČÍTAJTE SI VIAC O REFINANCOVANÍ

Dokumenty

Podmienky

  1. Existujú určité podmienky, ktoré musíte splniť predtým než vám môžeme REFINANCOVANIE schváliť.
  2. Skontolujte si, či:
  3. Úver, ktorý chcete refinancovať, splácate aspoň 3 mesiace.
  4. Máte povolenie na pobyt na Slovensku.
  5. Ste spôsobilý na právne úkony.
  6. Máte účet v ZUNO.
  7. Váš čistý mesačný príjem je aspoň 250 €. Ste SZČO? Vaš príjem bude vypočítaný ako ročný daňový základ vydelený 12 – počtom mesiacov v roku.
  8. Ste zamestnaný, SZČO alebo dôchodca. Ak ste študent, na materskej dovolenke, v domácnosti alebo nezamestnaný, PÔŽIČKU vám nemôžeme poskytnúť.
  9. Nemeškáte so splátkou v inej banke a nemáte negatívny záznam v databáze Credit Bureau a SOLUS-u.
  10. Nie ste dlžníkom ZUNO. Dajte si pozor na nepovolené prečerpanie účtu alebo omeškané splátky PÔŽIČKY.

Je možné, že vás počas schvaľovacieho procesu vašej žiadosti budeme kontaktovať pre spresnenie niektorých informácií. Majte preto telefón na očiach. Ak ste zamestnanec, budeme od vás potrebovať aj vašu pevnú linku do práce.

Z ktorých inštitúcií vám úver REFINANCUJEME


Bankové spoločnosti

  • Banco Banif Mais
  • BRE Bank SA (mBank)
  • ČSOB
  • Oberbank AG
  • OTP Banka Slovensko
  • Poštová banka
  • PRIMA Banka Slovensko
  • Raiffeisen Bank
  • Slovenská sporiteľňa
  • Tatra banka
  • Sberbank Slovensko
  • VÚB BANKA
  • UniCredit Bank Slovakia

Nebankové spoločnosti

  • Cetelem
  • Cofidis
  • Consumer Finance Holding
  • Credium
  • HomeCredit vrátane TESCO finančné služby
  • Proficredit

Prečo sa REFINANCOVANIE v ZUNO oplatí?

Refinancovanie pôžičky, konsolidácia alebo prefinancovanie si starých nevýhodných spotrebných úverov, pôžičiek, kreditných kariet či splátkových úverov inou bankou sa oplatí z viacerých dôvodov. Ich prenesenie do ZUNO banky a spojenie do jednej pôžičky je pre vás bezpochyby výhodné:

  1. Zbavíte sa zbytočných a neprehľadných dlhov
  2. Jedným bezúčelovým úverom pokryjete všetky svoje záväzky a dlhy
  3. Vyplatenie, resp. splatenie kreditnej karty a úverov vybavíme za vás
  4. Môžete sa rozhodnúť aj pre navýšenie spotrebného bezúčelového úveru a vziať si peniaze naviac na čokoľvek
  5. Jedným úverom vyplatíme aj 10 iných úverov ci pôžičiek

Reprezentatívny príklad výpočtu RPMN

Zistite, aké náklady na refinancovanie úveru má väčšina klientov:

Výška úveru 2 000 €
Počet splátok 36
Doba splácania úveru 36 mesiacov
Úroková sadzba 9,9 % ročne
Poplatok za poskytnutie 0 %
Mesačný poplatok 0 €
Mesačná splátka 64,44 €
Suma pripísaná na účet 2 000 €
Ročná percentuálna miera nákladov 10,36 %
KLIENT SPOLU ZAPLATÍ 2 319,84 €
Aby ste mohli požiadať o refinancovanie, potrebujete ÚČET v ZUNO za 0 €.

ČO VŠETKO BY STE O REFINANCOVANÍ MALI VEDIEŤ?

Aké dokumenty potrebujem k žiadosti o PÔŽIČKU?

K žiadosti nepotrebujete žiadne dokumenty. V prípade, že si predsa len budeme potrebovať nejakú informáciu overiť, ozveme sa vám.

Musím mať u vás aj bežný účet, keď chcem o REFINANCOVANIE požiadať?

Áno, predtým, ako požiadate o REFINANCOVANIE, je potrebné, aby ste si u nás účet otvorili. Stačí vám náš ÚČET za 0 € mesačne. V prípade, keď vám úver schválime, čerpanú čiastku vám na tento účet vložíme a takisto ho budete z tohto účtu aj splácať.

Čo sa stane v prípade, ak mi REFINANCOVANIE neschválite?

O zamietnutí vás budeme informovať e-mailom, výsledok žiadosti uvidíte aj vo svojom online bankingu.

Ako dlho trvá vyhodnotenie žiadosti?

Vybavenie žiadosti trvá niekoľko minút. Dĺžka jej spracovania sa môže predĺžiť, keď žiadosť nie je riadne vyplnená alebo potrebujeme od vás dodatočné dokumenty. Potom už záleží len na vašej rýchlosti.

V akom stave je moja žiadosť?

Stav žiadosti sa dozviete vo svojom online bankingu v záložke Úvery. O stave vašej žiadosti vás budeme informovať aj prostredníctvom e-mailu a SMS správy.

REFINANCOVANIE ste mi schválili. Čo mám robiť?

Po schválení uzavrieme zmluvu, ktorú jednoducho podpíšete pomocou jednorazového SMS kódu, ktorý vám zašleme na vaše Registrované telefónne číslo. Potom vám prevedieme peniaze na váš účet v ZUNO.

Žiadosť o REFINANCOVANIE ste mi zamietli. Prečo?

Pri vyhodnotení žiadosti berieme do úvahy viacero kritérií. Niekedy je dôvod zamietnutia jasný a v tom prípade ho máte uvedený v informačnom e-maile. Inokedy sú dôvody interné kritéria, ktoré vám bohužiaľ povedať nemôžeme.

Ako budem REFINANCOVANIE splácať?

Splátky sa vám budú strhávať z vášho účtu v ZUNO. Skontrolujte si preto, či na ňom máte pred zvoleným termínom splátky dostatočný zostatok.

REFINANCOVANIE mám schválené, ale peniaze sú blokované, čo s tým?

Po podpísaní Zmluvy o PÔŽIČKE vám čiastku potrebnú na splatenie starého dlhu zablokujeme. Ak refinancujete úvery z bankových spoločností, pošlite nám bankový výpis, v ktorom uvidíme odchádzajúce mesačné splátky vášho starého úveru. Pokiaľ refinancujete úvery z nebankových spoločností, pošlite nám potvrdenie o ich vyčíslení. Viac informácií nájdete po načerpaní PÔŽIČKY vo svojom online bankingu a v e-maile.

Čo ak budem chcieť niečo zmeniť?

Nasledujúce zmeny môžete uskutočniť priamo v online bankingu:

  • Požiadať o skrátenie alebo predĺženie doby splácania. Vaše mesačné splátky sa znížia, keď sa rozhodnete si splácanie rozložiť do dlhšieho obdobia a naopak.
  • Splatiť časť PÔŽIČKY predčasne mimoriadnou splátkou.
  • Zmeniť deň splátky, napríklad, keď sa vám zmení deň výplaty.
  • Pridať alebo zmeniť POISTENIE SPLÁCANIA.

Niektoré z týchto zmien sú spoplatnené podľa Zmluvy o PÔŽIČKE. Pozrite sa do cenníka.

Čo keď nemôžem zaplatiť splátku?

V prípade omeškania s úhradou splátky je ZUNO oprávnené požadovať zaplatenie úroku z omeškania. Je dobré mať rezervu vo výške aspoň 3 mesačných splátok. Pre každý prípad. Ak však ani napriek tomu nebudete môcť splácať svoju PÔŽIČKU, dajte nám vedieť a pokúsime sa nájsť riešenie dobré pre obe strany.

Zvážte svoju schopnosť splácať PÔŽIČKU ešte predtým, než o ňu požiadate.

Čo mám robiť, keď potrebujem použiť svoje poistenie?

Keď sa ocitnete v situácii, že potrebujete použiť svoje poistenie, doručte oznámenie o poistnej udalosti priamo do poisťovne UNIQA:
UNIQA Call centrum:
Telefon: 0850 111 400
Pondelok – štvrtok 8:00 – 17:00
Piatok 8:00 – 16:00
E-mail: poistovna@uniqa.sk

UNIQA poisťovňa, a. s.,
prevádzka banky, Lazaretská 15, 820 07 Bratislava

Oznámenia o poistnej udalosti:

Čo ak chcem odstúpiť od Zmluvy o PÔŽIČKE?

Ak by ste chceli odstúpiť od Zmluvy o PÔŽIČKE môžete tak spraviť počas prvých 14 kalendárnych dní od jej uzavretia. Pošlite nám oznámenie o odstúpení od Zmluvy o PÔŽIČKE na korešpondenčnú adresu Digital Park II, Einsteinova 23, 851 01 Bratislava. Podrobné informácie o odstúpení od Zmluvy nájdete v článku 7.1.1 Obchodných podmienok pre PÔŽIČKU.

Čo keď chcem PÔŽIČKU predčasne splatiť?

PÔŽIČKU môžete kedykoľvek predčasne úplne alebo čiastočne splatiť. Požiadať o úplné predčasné splatenie môžete prostredníctvom Komunikačných kanálov alebo písomne na korešpondenčnú adresu ZUNO. Pri telefonáte na Kontaktné centrum sa budete musieť overiť svojím PIN kódom do Kontaktného centra. O čiastočné predčasné splatenie (Mimoriadnu splátku) môžete požiadať prostredníctvom vášho Online Bankingu. Podrobné informácie o predčasnom splatení nájdete v článku 4.2 Obchodných podmienok pre PÔŽIČKU.